نظریات تاثیر پیام در رسانه

جلسه هفتم - تأثیر توافقی در رسانه‌های نوین و نسل‌های رسانه‌ای

توضیحات
در این جلسه تأثیر توافقی در رسانه‌های مدرن بررسی می‌شود و سه نسل رسانه‌ای، از تعاملات ابتدایی تا رسانه‌های لحظه‌ای و مشارکتی، مورد توجه قرار می‌گیرد. در این جلسه به نقش مخاطب در پذیرش یا رد پیام رسانه‌ای و اثرات توافقی رسانه‌ها بر جامعه نیز پرداخته می‌شود.

جلسه اول - تعریف و نقش نظریات در ارتباطات
(رایگان)

۱۵ : ۸

جلسه دوم - نظریات تأثیر اجتماعی در پیام‌های ارتباطی

۲۷ : ۱۳

جلسه سوم - تأثیر مطلق پیام در جوامع بسته

۵ : ۱۹

جلسه چهارم - نظریات تأثیر محدود و استفاده انتخابی

۲۸ : ۲۵

جلسه پنجم - نظریه برجسته‌سازی و شکل‌دهی افکار عمومی

۱ : ۲۳

جلسه ششم - نظریه کاشت و مارپیچ سکوت در تأثیر رسانه‌ها

۴۶ : ۲۶

جلسه هفتم - تأثیر توافقی در رسانه‌های نوین و نسل‌های رسانه‌ای

۱۸ : ۲۲