قوانین و مقررات و سیاستهای حریم خصوصی
تعریفات
ما:
موسسه زمینهسازان بندگی متعالی به شماره ثبت 7459، شناسه ملی 14011486493 که از سال 1399 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار نموده است.تعالی:
بستر آموزشی موسسه زمینهسازان بندگی متعالی است که از سال 1399 آغاز به کار کرده و سکوهای وب، اندروید و ios دارد و در حال رشد و توسعه است. مالکیت مادی و معنوی تعالی متعلق به موسسه زمینهسازان بندگی متعالی است.کاربر:
شخصی حقیقی است که به عضویت در سایت درآمده است و امکان استفاده از خدمات تعالی برای وی مهیا شده است.دوره:
به یک یا چند جلسه آموزشی اطلاق میگردد که موضوع خاصی را دنبال میکند و بهصورت صوتی، یا تصویری و یا ترکیبی از جلسات صوتی و تصویری برای مشاهده در اختیار مخاطبان قرار میگیرد.سیر آموزشی:
مجموعهای از جلسات هستند که با چینشی خاص با قالب زمانبندیشده، برای مشاهده شخصی در اختیار مخاطبان قرار میگیرد. سیر آموزشی ممکن است مزایایی چون تشکیل وبینار برخط، امکان پرسش و پاسخ با استادیار و ... داشته باشد که جزییات آن درباره هر سیر اطلاعرسانی خواهد شد.تعالی پژوه:
کاربری که در دوره یا سیرهای تعالی ثبتنام کند، تعالی پژوه نامیده میشود.اطلاعرسانیهای عمومی:
تمامی اطلاعرسانیهای فراگیر تعالی از طریق کانال ایتای مدرسه تعالی به نشانی: https://eitaa.com/taalei_edu انجام خواهد شد و اطلاعرسانی در کانال مذکور بهمنزله اطلاع به تمامی کاربران است.تماسهای شخصی:
درصورتیکه پیگیری مسئلهای خاص نیاز به تماس شخصی داشته باشد، این تماس صرفاً از طریق شمارههای رسمی موسسه که در تماس با ما ذکر شدهاند، انجام خواهد شد.
درصورتیکه برخی اقدامات مانند پیگیری اشکالات فنی و مالی، یا ارتباط با تعالی یار نیاز به فضایی غیر از موارد مذکور داشته باشد، فقط از راههایی خواهد بود که در حسابهای رسمی مدرسه معرفی شود و یا ابتدا از طریق راههای بیانشده، به شما اطلاع داده میشود که چه کسی با شما تماس خواهد گرفت.عدمتأیید ارتباطات غیرمجاز:
هرگونه پیام، تماس و ارتباط در بستری غیر از موارد مذکور مورد تأیید تعالی نخواهد بود.ارائه پیشنهادها و گزارش مشکلات:
کاربران میتوانند برای اعلام مشکلات، شکایات و پیشنهادهای خود، میتوانند از طریق حساب کاربری خود، پیام پشتیبانی (تیکت) ارسال نمایند.عضویت و حساب کاربری
شرایط عضویت:
متقاضی عضویت در تعالی نباید هیچگونه منع قانونی یا شرعی برای استفاده از این سامانه داشته باشد. در غیر این صورت، هیچگونه مسئولیتی متوجه تعالی نخواهد بود.مسئولیت اطلاعات کاربری:
با توجه به عدم امکان صحتسنجی هویت کاربران، مسئولیت صحت اطلاعات هویتی مانند نام و نام خانوادگی و همچنین مالکیت شماره همراه، به عهده کاربر خواهد بود و درصورتیکه گواهی حضور یا پایان دوره برای کاربر صادر گردد، ملاک اطلاعات حساب کاربری خواهد بود.نام کاربری و تصویر پروفایل:
انتخاب نام کاربری نامتعارف یا نامناسب و همچنین تصویر پروفایل نامناسب توسط کاربر، تعالی را مجاز به تغییر نام کاربری یا تصویر پروفایل یا تعلیق حساب کاربری وی خواهد کرد. بااینوجود، با توجه به کثرت مخاطبان، انتخاب نام کاربری و تصویر پروفایل مناسب درنهایت به عهده کاربر است.عدم واگذاری حساب کاربری:
کاربر موظف است از واگذاری حساب کاربری خود بهصورت دائم یا موقت به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کند.محرمانگی نام کاربری و رمز عبور:
با توجه به اینکه شما مسئول اتفاقاتی هستید که با نام کاربری و رمز عبور شما رخ میدهد، از در اختیار گذاشتن این اطلاعات به اشخاص ثالث خودداری کنید.مشخصات تکمیلی:
با توجه به اختصاصی بودن برخی دورهها (نسبت به جنسیت، سن و تحصیلات کاربر)، کاربر موظف است در مرحله ثبتنام، این موارد را بهدرستی وارد کند و مسئولیت اشتباه در این مسئله با کاربر خواهد بود.غیرقابلانتقال بودن امتیازات:
امتیازاتی که در قالب حسنات، کد تخفیف و سایر موارد بهحساب کاربری شما تعلق میگیرد، صرفاً در حساب کاربری خودتان قابلاستفاده بوده و امکان فروش و انتقال آن به دیگران وجود نخواهد داشت.پیامدهای نقض قوانین:
هرگونه اقدام خلاف مفاد این قرارداد توسط کاربر، حسب مورد ویرایش حساب، تعلیق حساب کاربری، مسدود کردن حساب و پیگیری قضایی را در پی خواهد داشت.آموزش
کیفیت دورهها
تعهد ما به کیفیت:
ما موظفیم با نظارت دورهای بر دورههای موجود و همچنین نظرات کاربران، کیفیت محتوای آموزشی را بهطور مداوم ارتقا دهیم.فراهم کردن امکان ارائه نظرات:
راههای ارتباطی برای بیان نظرات و دیدگاههای کاربران در مورد دورههای آموزشی و همچنین برگزاری نظرسنجی در این زمینه را فراهم و اطلاعرسانی میکنیم.جلسه اول رایگان:
بهمنظور آشنایی با استاد، اطمینان از کیفیت دوره، سطح دوره ، نوع ضبط جلسات( استودیویی، معمولی، دارا بودن یا نبودن نمایش اسلاید)، وجود فایل صوتی یا تصویری یا هردو و هر آنچه در رغبت شما به جلسات می تواند تاثیر داشته باشد، جلسه اول تمامی دورهها رایگان است. ثبتنام در دورهها بهمنزله مشاهده جلسه اول و جلب رضایت شما از آن خواهد بود.متن معرفی دوره:
نوشتاری است که به معرفی اصل بحث و سرفصلهای دوره میپردازد. بخشی از سرفصلها نیز در اسم هر جلسه گنجاندهشده است. در صورت وجود هرگونه مغایرت بین جلسه اول و جلسات بعد ( از نظر مباحثی که استاد وعده داده اند، زبان جلسات و نیز کیفیت ضبط و عرضه جلسات) متن معرفی دوره که بعد از ضبط و تدوین جلسات آماده شده است، مقدم خواهد بود.گسترش کمی آموزشها:
تلاش میکنیم تا آموزشهای خود را ازنظر کمی گسترش دهیم، اما این به معنای انتشار متناوب دورههای جدید نیست.ثبتنام در دورهها
دسترسی به دورهها:
عضویت در تعالی حقی برای دسترسی به تمام محتواهای مدرسه ایجاد نمیکند، برخی محتواها اختصاصی است، برخی نیازمند گذراندن پیشنیاز و برخی مشمول هزینه میشوند، محتوای اختصاصی به صلاحدید مدرسه در سیرهای خاص و یا برای مخاطبان خاص در نظر گرفته شده است و بهصورت عمومی نمایش داده نمیشود، اما سایر محتواها با گذراندن پیشنیاز یا پرداخت هزینه، در دسترس خواهند بود.قیمتگذاری:
قیمت دورههای پولی و سیرهای مدرسه، بهتناسب حقالتدریس استاد، تعداد جلسات، هزینه تدوین و سایر هزینهها، و همچنین خدمات قابلارائه، تعیین میشود.شارژ حساب و خرید:
قبل از شارژ حساب برای خرید دوره یا سیر، بهدقت قیمت و امکانات دوره را مطالعه نمایید، عواقب عدم توجه به این موارد به عهده کاربر خواهد بود.مشکلات مربوط به پرداخت:
در صورت بروز مشکل در واریز وجه و پرداخت ناموفق، از طریق ارسال پیام پشتیبانی (تیکت)، اقدام نمایید.دسترسی به دوره خریداریشده:
با یکبار ثبتنام در یک دوره تا زمانی که تعالی آنلاین باشد، به آن دوره دسترسی خواهید داشت، حتی اگر بعداً دوره رایگان به دوره پولی تبدیل شود و یا دوره گرانتر گردد، بازهم دوره در اختیارتان خواهد بودتغییر قیمت دورهها:
درصورتیکه هزینه دورهای کاهش پیدا کند یا تخفیفی برای آن ارائه شود، کاربری که آن را با قیمت بالاتر تهیه کرده است، هیچگونه مطالبهای از ما نخواهد داشت.اضافه شدن فصل به دوره:
اضافه شدن فصل به دوره: درصورتیکه فصل جدیدی به دوره افزوده شود، هزینه آن بهطور جداگانه اخذ خواهد شد.اشتراکگذاری دورهها و سیرها:
همه سیرها و دورهها اعم از رایگان و یا پولی، اختصاص به شخص صاحب حساب دارد و شما حق ندارید آن را در اختیار سایرین قرار دهید. همسر، فرزند، والدین و خواهر و برادری که با آنها زندگی میکنید از این بند مستثنا هستند.ثبتنام با حسابهای کاربری مختلف:
با توجه به اینکه ساخت حساب کاربری با شماره موبایلهای متعدد توسط یک نفر محدودیتی ندارد، حتماً توجه داشته باشید که در هر دوره با کدام حساب کاربری خود ثبتنام کردهاید.امکانات دورهها و سیرها
پیشفرض امکانات:
تعالی در حال پیشرفت و ارتقای کیفیت ارائه دورههای خود است، لذا بهمرور به امکانات دورهها افزوده میشود. مواردی که در پی میآیند صرفاً در صورتی در دسترس هستند که در اطلاعات دوره به وجود آنها تصریح شود و ذکر نشدن هر مورد به معنای این است که دوره این امکان را ندارد.افزایش امکانات دوره:
درصورتیکه برای دورهای امکاناتی در نظر گرفته نشده و بعداً آن امکان به آن دوره افزوده شود، برای افزایش آن امکانات، ما هزینهای دریافت نخواهیم کرد.کاهش امکانات دوره:
درصورتیکه به هر دلیل برخی امکانات دوره کاهش پیدا کند، خریداران سابق دوره تا یک ماه پس از بروز تغییر، از طریق راههای ارتباطی میتوانند، برای مصالحه مزیت لغو شده تماس برقرار نمایند. عدم تماس در این زمان به معنای رضایت نسبت به وجه پرداختی است.رضایت نسبت به هزینه دوره و سیرهای سابق:
دوره یا سیرهایی که پیشازاین ثبتنام کردهام و به علت بیان نشدن دقیق امکانات آنها، یا به علت توقف ضبط دوره یا تکمیل نبودن سرفصلها، مشخصات دوره یا سیر، کاملاً روشن و واضح نبوده است، به آن رضایت دارم و تعالی را مالک کل هزینه پرداختی میدانم و یا ظرف مدت 10 روز از پذیرش سند، از طریق راههای ارتباطی تعالی برای طی مراحل مصالحه اقدام خواهم نمود. روشن است عدم مراجعه به پشتیبان در مدت مذکور به معنای مصالحه کل وجوه پرداختی است.تعیین هزینه مصالحه:
در صورت نیاز به مصالحه، تعیین وجهالمصالحه با توجه به درصد تأثیرگذاری مزیت لغو شده نسبت به کل امکانات دوره خواهد بود.امکان پرسش و پاسخ:
با توجه به محدودیتهای موجود، اصل اولیه در تمامی دورهها عدم امکان پرسش و پاسخ است، مگر اینکه در مشخصات دوره، تصریح به وجود امکان ارسال سؤال شده باشد.پاسخدهنده:
در دورههایی که امکان پرسش و پاسخ وجود دارد، پاسخدهنده سؤالات استاد دوره نخواهد بود، مگر اینکه در دورهای تصریح شود که پاسخدهنده سؤالات، استاد جلسه خواهند بود.عدم پاسخگویی:
موارد زیر پاسخ داده نخواهد شد:
سؤالات غیر مرتبط با موضوع جلسه (در مباحث احکام صرفاً نظر رهبری که محور درس هست پاسخ داده میشود.)
سؤالاتی که مخاطب آن شخص استاد باشد، یا دیدگاه شخصی استاد را بخواهد و استاد آن را در درس بیان نکرده باشد.نمایش نام پرسشگر:
نمایش یا عدم نمایش شناسه کاربری سؤالکننده، به صلاحدید ما خواهد بود.حذف سؤال:
مواردی که سؤال نباشد، بلکه نظر یا گزارش اشکال در دوره یا آزمون و ... باشد، رأساً حذف خواهند شد.سایر امکانات:
دورههای موسسه حسب نیاز، مزایایی همچون: ضبط استودیویی جلسه و نمایش اسلاید، امکان ارسال تمرین، ارزیابی در طی دوره، جزوه رسمی و مورد تأیید موسسه، گواهی پایان دوره، گواهی موفقیت در دوره، خواهند داشت. سیرهای موسسه نیز امکان شرکت در مباحثه، بهرهمندی از تعالی یار و وبینارهای برخط را برای برخی دورهها فراهم خواهد کرد. البته در صورت وجود چنین امکاناتی، این موارد قبل از ثبتنام در دوره در بخش اطلاعات دوره نمایش داده خواهد شد.مسئولیتهای کاربر
با رعایت حقوق مالکیت معنوی و همچنین مفاد این توافقنامه، کاربر میتواند از خدمات و محتویات مدرسه تعالی استفاده نماید.
عدم مالکیت محتوا:
شما با استفاده از تعالی و ثبتنام در دورهها، امکان دسترسی به محتوا را خواهید داشت و نه مالکیت آنها را. پس شما نمیتوانید کل یا بخشی از فیلمها، تصاویر و متن دورهها و ضمایم آن را در اختیار دیگران قرار دهید. روشن است بیان آموختههایتان به زبان خودتان، برای دیگران اشکالی نخواهد داشت.اشتراکگذاری پاسخ آزمونها:
کاربر حق ندارد پاسخ آزمونها و تمرینات دورهها را بههیچوجه در اختیار سایر کاربران قرار دهد.مسئولیت محتوای ارسالی کاربران:
با وجود تلاش مدرسه برای پالایش جزوات، سؤالات، نظرات و یادداشتهای عمومی ازنظر عدم وجود مطالب انحرافی، توهینآمیز، غیرقانونی و موارد مشابه، با توجه به حجم زیاد محتوای ارسالی کاربران، مسئولیت نهایی این محتوا بر عهده کاربر بوده و مدرسه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.مسئولیت محتوای تولیدی توسط کاربران:
در صورت راهاندازی وبلاگ تعالی یا سایر بسترهایی که امکان انتشار محتوا توسط کاربر را فراهم میکنند، مسئولیت حقوقی مطالب منتشر شده بهطور کامل بر عهده کاربر خواهد بود. درعینحال، بابت انتشار داوطلبانه محتوا هیچگونه مطالبهای از مدرسه نخواهد داشت.ملاحظات فنی و امنیتی
تعهد ما به حفظ حریم خصوصی:
اطلاعات کاربران نزد ما محرمانه تلقی شده و بههیچوجه در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد گرفت، مگر در مواردی که مراجع قانونی ذیصلاح بهصورت قانونی و الزامی آن را مطالبه کنند.پشتیبانی فنی:
ما برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرمافزاری توسط کاربران تلاش خواهیم کرد، اما تضمینی نسبت به اجراشدن آن روی تمامی دستگاهها و تمامی ارائهدهندگان اینترنت، در تمامی زمانها نخواهیم داشت.تأمین زیرساختهای لازم:
مسئولیت تأمین اینترنت و سختافزار لازم برای استفاده از امکانات مدرسه به عهده کاربر است.کدام اطلاعات توسط تعالی جمعآوری میشود؟
اطلاعات فنی و گزارشهای سرور، ممکن است توأم با نصب برنامه یا استفاده شما از خدمات تعالی در دسترس و اختیار تعالی قرار گیرد، همچنین ممکن است تعالی برخی اطلاعات را هنگام ایجاد حساب کاربری، ثبت نظر، تماس و مکاتبه با پشتیبانی و یا تکمیل هر فرم یا ورود اختیاری اطلاعات، از شما دریافت کند. برای آگاهی شما از اطلاعاتی که با نصب یا استفاده از نرمافزار تعالی جمعآوری میشوند موارد به شرح ذیل اعلام میگردند:
1. اطلاعاتی که با نصب نرمافزار میتوانند در اختیار تعالی قرار گیرند:
- نوع دستگاه، زبان و نوع سیستمعامل دستگاه شما.
- جستوجوهای انجامشده در برنامه و نتایج انتخابشده.
- مدت و بازههای استفاده شما از خدمات تعالی.
- اطلاعات فنی و گزارشهای سرور شامل: آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفهها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بیسیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.
- ما ممکن است از کوکیها (cookies) در جمعآوری اطلاعات استفاده کنیم. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بهعنوانمثال ما با استفاده از کوکی میتوانیم محتوایی را به شما پیشنهاد بدهیم که متناسب با علاقهها و ترجیحات شما باشد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. برای مثال، Internet Explorer، Google Chrome، Mozilla Firefox و Apple Safari
2. اطلاعاتی که بعد از ایجاد حساب کاربری در اختیار مدرسه تعالی قرار میگیرد:
- اطلاعاتی که برای ایجاد حساب کاربری در نرمافزار تعالی ضروری است شامل شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و رمز عبور (بهصورت رمزگذاری شده) یا سایر اطلاعاتی که شما در اختیار تعالی قرار میدهید.
- نظرات و سؤالات که در سکوهای تعالی ثبت مینمایید و همچنین جزوات ارسالی شما و فهرستی از محصولات و خدمات خریداریشده (مانند دوره و رویداد و شذرات و ...).
- سوابق کلیه پرداختها و خریدها در بستر تعالی.
- صدا و مکاتبات شما در تماس با عوامل تعالی (پشتیبان، تعالی یار و...) ضبط میگردد.
- درصورتیکه مایل نیستید اطلاعات شما در اختیار تعالی قرار گیرد، لطفاً از نصب نرمافزار تعالی و یا ایجاد حساب کاربری و ثبت اطلاعات شخصی در سایت و نرمافزار تعالی خودداری نمایید.
مدرسه تعالی از اطلاعات چه استفادهای میکند؟
این اطلاعات صرفاً جهت بهبود سایت و نرمافزارها و ارتقای خدمات بهرهبرداری خواهند شد، موارد زیر بیانگر موارد استفاده ما از دادههای شماست:
- ارزیابی عملکرد سایت و نرمافزار تعالی و رفع اشکالات آنها در نسخههای آتی.
- افزایش امنیت و صحت عملکرد سایت و نرمافزار.
- تحلیل رفتار کاربران در استفاده از سایت و نرمافزار ازجمله در مواجهه با نتایج جستجو و درنتیجه بهبود نتایج جستوجو با توجه به کلیدواژههای جستجو شده در میان کاربران.
- ارائه خدمات بهنحویکه کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصربهفرد، از کلیه امکانات موجود در سایت و برنامه استفاده کند بهعنوانمثال بهبود نتایج جستجو و ارائه پیشنهادهای اختصاصی به کاربر.
- نمایش تاریخچه جستجوهای مشابه به کاربر در هنگام جستجو.
- اطلاعرسانی رخدادهای مهم مانند بهروزرسانیهای خدمات و محصولات (برنامههای نصبشده)، تغییرات مهم در شرایط استفاده از تعالی یا سیاستنامه حریم خصوصی.
- پیشنهاد خدمات و محصولات بر اساس جستوجوهای کاربر و اولویتهایی که به تعالی اعلام کرده است.
- آموزش گروه پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آنها.
- استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط تعالی، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه تعالی و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط بهمنظور دفاع از حقوق و اموال مدرسه تعالی یا کاربران.
- حسب مورد استفاده از اطلاعات برای بازپرداخت وجوه به کاربران.
- انجام مکاتبات و تماس با کاربران توسط گروه پشتیبانی.
امنیت اطلاعات شخصی
یکی از اولویتهای اصلی تعالی محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسیهای غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:
- بسیاری از خدمات تعالی با SSL رمزگذاری شدهاند.
- برای هر بار ورود به حساب کاربری در تعالی از نام کاربری و رمز عبور استفاده میشود که تنها با دسترسی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراهی که از طریق آن در تعالی، حساب کاربری خود را ایجاد کردهاید امکانپذیر است.
- اطلاعات حساب یا کارتبانکی که در زمان پرداخت وارد میکنید، در درگاه بانکی وارد میشوند و بههیچعنوان در تعالی دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورداستفاده خواهند بود.
- علیرغم تمام رویههای ایمنی که تعالی مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متأسفانه تدابیر امنیتی را نمیتوان بهصورت صددرصدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:
1. از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آنها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید.
2. رمز عبوری را انتخاب نمایید که حتیالامکان برای دیگران غیرقابل حدس باشد
3. در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری آدرس ایمیل و شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کردهاید، موضوع را به تعالی اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به رمز عبور شما، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدهٔ شخص شماست و تعالی هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد.
درخواستهای شما
شما میتوانید متقاضی هر یک از موارد ذیل در رابطه با اطلاعات شخصی خود باشید:
- درخواست تکمیل اطلاعات ناقص
- اصلاح اطلاعات نادرستی که در اختیار تعالی قرار دارد.
سند
این سند حاوی قوانین و مقررات حاکم بر استفاده از سامانه تعالی است.
بهروزرسانی:
تعالی ممکن است در آینده شرایط خدمات و سیاستهای خود را اصلاح کند، که درنتیجه آن ممکن است تغییراتی در قوانین تعالی نیز رخ دهد. هرگونه تغییر در همین صفحه اعمال خواهد شد و کاربران موظف هستند بهصورت متناوب این قوانین را ببینند. سعی خواهیم کرد بروز تغییرات در قوانین را از راههای ارتباطی ذکرشده در همین سند اطلاعرسانی کنیم.حکم در موارد سکوت:
در مواردی که متن حاضر بهطور صریح یا ضمنی حاوی حکمی نباشد، حکم تابع عرف رایج و قوانین عمومی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.پذیرش قوانین:
عضویت شما در تعالی بهمنزله پذیرش کلیه ضوابط و قوانین سایت بوده و نیازی به تأییدیه جداگانه از سوی کاربر ندارد. کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات این سایت خواهد بود.استمرار استفاده:
ادامه استفاده شما از تعالی بهمنزله اطلاع از نسخه آخر این سند و پذیرش آن خواهد بود.تاریخ آخرین بهروزرسانی: اردیبهشت 1403.