مدیریت رسانه در خانواده با رویکرد تربیت فرزند

آسیب‌های روحی و روانی (بخش اول)

توضیحات
جلسه دهم: آسیب‌های روحی و روانی (بخش اول)
بخش اول، ریشه ها

در این دوره چه مباحثی مطرح می‌شود؟
(رایگان)

۵۸ : ۵

چرا فرزندانمان به رسانه‌های مجازی به صورت افراطی مراجعه می‌کنند؟

۵۹ : ۸

بچه‌ها بیشتر از مربیان سنتی می‌آموزند یا از فضای مجازی؟

۴۷ : ۵

رابطهٔ مدرسه مجازی با مدرسهٔ حقیقی چیست؟

۹ : ۹
بخش دوم، آسیب ها

آسیب‌های جسمی رسانه‌ها چیست؟(بخش اول)

۱۳ : ۸

آسیب‌های جسمی رسانه‌ها چیست؟ (بخش دوم)

۳۷ : ۶

آسیب‌های جسمی رسانه‌ها چیست؟( بخش سوم)

۱۱ : ۷

آسیب‌های جسمی رسانه‌ها چیست؟ (بخش چهارم)

۲۱ : ۶

آسیب‌های اعتقادی

۳۳ : ۸

آسیب‌های روحی و روانی (بخش اول)

۳۴ : ۸

آسیب‌های روحی و روانی (بخش دوم)

۵۷ : ۸

آسیب‌های رفتاری (بخش اول)

۱۷ : ۹

آسیب‌های رفتاری (بخش دوم)

۳۶ : ۸

آسیب‌های خانوادگی (بخش اول) تشکیل خانواده

۳۱ : ۸

آسیب‌های خانواگی (بخش دوم) روابط بین فردی

۳۰ : ۹

آسیب‌های خانوادگی (بخش سوم) رابطهٔ والدین و فرزندان

۳ : ۹

آسیب‌های خانوادگی (بخش چهارم) فرزندان

۵۱ : ۶
راهکارها، ده اصل اساسی برای مدیریت رسانه در خانواده

اصل قانون‌گذاری (بخش اول)

۱۸ : ۹

اصل قانون‌گذاری (بخش دوم)

۳۵ : ۸

اصل مسئولیت‌پذیری

۴۹ : ۹

اصل آگاه‌سازی رسانه‌ای

۴۹ : ۱۰

اصل الگوسازی

۳۴ : ۷

اصل ایمن‌سازی (بخش اول)

۲۸ : ۱۱

اصل ایمن‌سازی (بخش دوم)

۲۵ : ۹

اصل ایمن‌سازی (بخش سوم)

۲ : ۸

اصل ایمن‌سازی (بخش آخر)

۱۷ : ۷

اصل مدیریت مصرف (زمان)

۵۹ : ۶

اصل مدیریت مصرف (مکان)

۴۶ : ۵

اصل مدیریت مصرف (ابزار)

۲۰ : ۸

اصل مدیریت مصرف (محتوا)

۴۴ : ۹

اصل مدیریت مصرف (نیاز)

۱۵ : ۷

اصل جایگزینی

۵۵ : ۸

اصل همراهی و نظارت

۴۰ : ۶

اصل تدریج و استمرار

۶ : ۷

اصل اقتدار و صمیمیت

۵ : ۷