در فلسفه ارسطو ثبات بیش از تغییر و یکنواختی پیش از دگرگونی مشاهده می شود..
۰ : ۰
بینام بینشان
از نظر ارسطو همه اجزای طبیعت تغییرپذیر است تغییرات تدریجی حرکت و تغییرات دفعی کون و فساد نامیده میشود، چون تغییر در جوهرها دفعی رخ میدهد ارسطو جهان را جهان کون و فساد نامید، اگر تغییری به نحو حرکت باشد مطلق و اگر به نحو آنی و کون و فساد باشد نسبی است
۰ : ۰
اعظم رضایت
نظریه هادرموردمتغیروثابت بودن جهان ومخلوقات
دموکریتوس:همه تحولات سطحی وعرضی ست
هراکلیتوس:هیچ چیزدردولحظه به یک حال نیست
ارسطو:همه جهان تغییرپذیرست وتغییرات دفعی،کون وفساد وتغییرات تدریجی را حرکت نامندوجهان راکون وفسادنامیدوفقط کم وکیف واین حرکت دارد
۰ : ۰
بینام بینشان
در فلسفه ارسطو ثبات بیش از تغییر و یکنواختی پیش از دگرگونی مشاهده می شود..
۰ : ۰
بینام بینشان
از نظر ارسطو همه اجزای طبیعت تغییرپذیر است تغییرات تدریجی حرکت و تغییرات دفعی کون و فساد نامیده میشود، چون تغییر در جوهرها دفعی رخ میدهد ارسطو جهان را جهان کون و فساد نامید، اگر تغییری به نحو حرکت باشد مطلق و اگر به نحو آنی و کون و فساد باشد نسبی است
۰ : ۰
اعظم رضایت
نظریه هادرموردمتغیروثابت بودن جهان ومخلوقات
دموکریتوس:همه تحولات سطحی وعرضی ست
هراکلیتوس:هیچ چیزدردولحظه به یک حال نیست
ارسطو:همه جهان تغییرپذیرست وتغییرات دفعی،کون وفساد وتغییرات تدریجی را حرکت نامندوجهان راکون وفسادنامیدوفقط کم وکیف واین حرکت دارد
۰ : ۰
یادداشتهای این جلسه
بینام بینشان
در فلسفه ارسطو ثبات بیش از تغییر و یکنواختی پیش از دگرگونی مشاهده می شود..
۰ : ۰
بینام بینشان
از نظر ارسطو همه اجزای طبیعت تغییرپذیر است تغییرات تدریجی حرکت و تغییرات دفعی کون و فساد نامیده میشود، چون تغییر در جوهرها دفعی رخ میدهد ارسطو جهان را جهان کون و فساد نامید، اگر تغییری به نحو حرکت باشد مطلق و اگر به نحو آنی و کون و فساد باشد نسبی است
۰ : ۰
اعظم رضایت
نظریه هادرموردمتغیروثابت بودن جهان ومخلوقات
دموکریتوس:همه تحولات سطحی وعرضی ست
هراکلیتوس:هیچ چیزدردولحظه به یک حال نیست
ارسطو:همه جهان تغییرپذیرست وتغییرات دفعی،کون وفساد وتغییرات تدریجی را حرکت نامندوجهان راکون وفسادنامیدوفقط کم وکیف واین حرکت دارد
۰ : ۰
بینام بینشان
در فلسفه ارسطو ثبات بیش از تغییر و یکنواختی پیش از دگرگونی مشاهده می شود..
۰ : ۰
بینام بینشان
از نظر ارسطو همه اجزای طبیعت تغییرپذیر است تغییرات تدریجی حرکت و تغییرات دفعی کون و فساد نامیده میشود، چون تغییر در جوهرها دفعی رخ میدهد ارسطو جهان را جهان کون و فساد نامید، اگر تغییری به نحو حرکت باشد مطلق و اگر به نحو آنی و کون و فساد باشد نسبی است
۰ : ۰
اعظم رضایت
نظریه هادرموردمتغیروثابت بودن جهان ومخلوقات
دموکریتوس:همه تحولات سطحی وعرضی ست
هراکلیتوس:هیچ چیزدردولحظه به یک حال نیست
ارسطو:همه جهان تغییرپذیرست وتغییرات دفعی،کون وفساد وتغییرات تدریجی را حرکت نامندوجهان راکون وفسادنامیدوفقط کم وکیف واین حرکت دارد