بدن اگر کنار برود روح آزاد است
درگیری ما حجاب تن است ؛هر چقدراز تن فاصله بگیریم به روئیت مطلق میرسیم وتا وقتی تن هست به شهود کامل نمیرسیم
۰ : ۷
اکرمی
هر چقدر درگیری های ذهنی به سمت تن باشد وآدم در این مسائل فرو رود وتعلق پیداکند ،کندن از آن برایش سخت میشود
(باید برای چیزی حرکت کنیم که از ما برتر است .)
۰ : ۱۰
اکرمی
فعل برای نفس است واثر آن روی جسم (مغز)می افتد
نفس می بیند
قوه بصر برای نفس است میتابد بر چشم وچشم رابینا میکند
روئیت واقعی برای نفس است از پرتو نفس بدن میبیند
علما این گونه میدیدن (نفس شما را میبینند)
۰ : ۳۲
اکرمی
بدن اگر کنار برود روح آزاد است
درگیری ما حجاب تن است ؛هر چقدراز تن فاصله بگیریم به روئیت مطلق میرسیم وتا وقتی تن هست به شهود کامل نمیرسیم
۰ : ۷
اکرمی
هر چقدر درگیری های ذهنی به سمت تن باشد وآدم در این مسائل فرو رود وتعلق پیداکند ،کندن از آن برایش سخت میشود
(باید برای چیزی حرکت کنیم که از ما برتر است .)
۰ : ۱۰
اکرمی
فعل برای نفس است واثر آن روی جسم (مغز)می افتد
نفس می بیند
قوه بصر برای نفس است میتابد بر چشم وچشم رابینا میکند
روئیت واقعی برای نفس است از پرتو نفس بدن میبیند
علما این گونه میدیدن (نفس شما را میبینند)
۰ : ۳۲
یادداشتهای این جلسه
اکرمی
بدن اگر کنار برود روح آزاد است
درگیری ما حجاب تن است ؛هر چقدراز تن فاصله بگیریم به روئیت مطلق میرسیم وتا وقتی تن هست به شهود کامل نمیرسیم
۰ : ۷
اکرمی
هر چقدر درگیری های ذهنی به سمت تن باشد وآدم در این مسائل فرو رود وتعلق پیداکند ،کندن از آن برایش سخت میشود
(باید برای چیزی حرکت کنیم که از ما برتر است .)
۰ : ۱۰
اکرمی
فعل برای نفس است واثر آن روی جسم (مغز)می افتد
نفس می بیند
قوه بصر برای نفس است میتابد بر چشم وچشم رابینا میکند
روئیت واقعی برای نفس است از پرتو نفس بدن میبیند
علما این گونه میدیدن (نفس شما را میبینند)
۰ : ۳۲
اکرمی
بدن اگر کنار برود روح آزاد است
درگیری ما حجاب تن است ؛هر چقدراز تن فاصله بگیریم به روئیت مطلق میرسیم وتا وقتی تن هست به شهود کامل نمیرسیم
۰ : ۷
اکرمی
هر چقدر درگیری های ذهنی به سمت تن باشد وآدم در این مسائل فرو رود وتعلق پیداکند ،کندن از آن برایش سخت میشود
(باید برای چیزی حرکت کنیم که از ما برتر است .)
۰ : ۱۰
اکرمی
فعل برای نفس است واثر آن روی جسم (مغز)می افتد
نفس می بیند
قوه بصر برای نفس است میتابد بر چشم وچشم رابینا میکند
روئیت واقعی برای نفس است از پرتو نفس بدن میبیند
علما این گونه میدیدن (نفس شما را میبینند)